Ինչու՞ է Content Marketing-ը կարևոր
Քոնթենթ մարքեթինգը արժեքավոր, համապատասխան և հետևողական քոնթենթ ստեղծելու և տարածելու գործընթաց է ՝ հստակ սահմանված լսարան ներգրավելու և պահպանելու համար, և, ի վերջո, հաճախորդների շահավետ գործողությունները խթանելու համար:
Բայց ինչու՞ է Քոնթենթ Մարքեթինգը այդքան կարևոր
Ահա քոնթենթ մարքեթինգի առավելությունները՝
- Կառուցել վստահություն և հեղինակություն: Ձեր պոտենցիալ և առկա հաճախորդներին օգտակար և տեղեկատվական քոնթենթ տրամադրելով՝ դուք կարող եք հաստատվել որպես հեղինակություն և փորձագետ ձեր ոլորտի մեջ: Սա կարող է օգնել ձեզ վստահություն ձեռք բերել ձեր լսարանի նկատմամբ և ավելի հավանական դարձնել, որ նրանք ձեզ նախընտրեն ձեր մրցակիցներից:
- Բարձրացնել բրենդի իրազեկությունը և տեսանելիությունը: Քոնթենթ մարքեթինգը կարող է օգնել ձեզ հասնել ավելի լայն և բազմազան լսարանի, հատկապես օնլայն ալիքների միջոցով, ինչպիսիք են սոցիալական մեդիաները, բլոգերը, փոդքաստները, տեսանյութերը և այլն: Ստեղծելով և կիսելով քոնթենթ, որը ռեզոնանսվում է ձեր թիրախային լսարանի հետ, դուք կարող եք բարձրացնել ձեր բրենդի իրազեկությունը և գովազդի տեսանելիությունը, ինչպես նաև ավելի շատ տրաֆիկ բերել ձեր կայք:
- Ստեղծել lead-եր և կոնվերսիաներ։ Կոնտենտ մարքեթինգը կարող է օգնել ձեզ ձեռք բերել ավելի շատ լիդեր և բարձրացնել բիզնեսի կոնվերսիաները։ Առաջարկելով ձեր լսարանին արժեքավոր և համապատասխան կոնտենտ՝ դուք կարող եք գրավել նրանց հետաքրքրությունը, պահպանել ուշադրությունը և համոզել գործողություններ ձեռնարկել։
- Բարելավել հաճախորդների պահպանումը և հավատարմությունը։ Կոնտենտ մարքեթինգը կարող է օգնել ձեզ պահպանելու և ամրապնդելու հաճախորդների հավատարմությունը՝ նրանց շարունակաբար արժեքավոր տեղեկատվություն և աջակցություն տրամադրելու միջոցով։ Ստեղծելով և տարածելով կոնտենտ, որը կրթում, զվարճացնում կամ ներշնչում է ձեր հաճախորդներին, դուք կարող եք պահպանել նրանց հետաքրքրվածությունը ձեր բրենդով և մեծացնել կրկնվող գնումների հավանականությունը։
Ինչպես տեսնում եք, քոնթենթ մարքեթինգը կարևոր է ձեր բիզնեսի համար, քանի որ այն կարող է օգնել ձեզ հասնել տարբեր նպատակների, ինչպիսիք են վստահության կառուցումը, իրազեկության բարձրացումը, lead-երի ձեռքբերումը և այլն: Քոնթենթ մարքեթինգը միանգամյա գործողություն չէ, այլ երկարաժամկետ ռազմավարություն, որը պահանջում է պլանավորում, իրականացում և գնահատում: