Categories
Բլոգ

3 եղանակ TikTok-ում բրենդի իրազեկությունը բարձրացնելու համար

TikTok-ը աշխարհի ամենաարագ զարգացող սոցիալական մեդիա հարթակն է՝ ավելի քան 1 միլիարդ օգտագործողներով: Եթե ցանկանում եք հասնել մեծ և ներգրավված լսարանի, TikTok մարքեթինգը հիանալի տարբերակ է ձեր բիզնեսի համար: 

1. Ստեղծեք ձեր սեփական TikTok էջը և տեղադրեք օրիգինալ քոնթենթ

TikTok-ը մարքեթինգի համար օգտագործելու լավագույն միջոցներից մեկը ձեր սեփական էջը ստեղծելն ու օրիգինալ քոնթենթ հրապարակելն է, որը ցույց է տալիս ձեր բրենդի անհատականությունը, արժեքները, ապրանքներն ու ծառայությունները: Ձեր տեսանյութերն ավելի ստեղծագործ և գրավիչ դարձնելու համար կարող եք օգտագործել TikTok-ի տարբեր գործառույթներ և գործիքներ, ինչպիսիք են ֆիլտրերը, երաժշտությունը, էֆեկտները և այլն: Կարող եք նաև միանալ հայտնի թրենդներին կամ ստեղծել ձեր սեփականը՝ ավելի շատ ուշադրություն և ներգրավվածություն ստանալու համար:

Ահա մի քանի խորհուրդ ձեր սեփական TikTok քոնթենթը ստեղծելու համար:

  • Ճանաչիր թիրախային լսարանիդ և ինչպիսի քոնթենթ են նրանք սիրում դիտել
  • Խուսափեք ավելորդ գովազդներից
  • Հրապարակեք հետևողականորեն և օպտիմալ ժամանակներում ՝ ձեր լսարանին հասնելու համար
2. Համագործակցեք TikTok-ի influencer-ների հետ և օգտագործեք նրանց ազդեցությունը

TikTok-ը մարքեթինգի համար օգտագործելու մեկ այլ արդյունավետ միջոց է համագործակցել TikTok influencer-ների հետ, ովքեր ձեր ոլորտի մեջ ունեն շատ հավատարիմ հետևորդներ: Influencer-ները կարող են նաև ստեղծել գրավիչ և վավերական քոնթենթ ձեր բրենդի համար և խրախուսել իրենց հետևորդներին գործողություններ ձեռնարկել, ինչպիսիք են այցելել ձեր կայք, հետևել ձեր էջին կամ գնել ձեր արտադրանքը:

Ահա TikTok-ի influencer-ների հետ համագործակցելու մի քանի խորհուրդ:

  • Ուսումնասիրեք և բացահայտեք influencer-ներին, որոնք համապատասխանում են ձեր բրենդի իմիջին, արժեքներին և նպատակներին
  • Կապվեք և բանակցեք այն influencer-ների հետ, ովքեր ունեն ներգրավվածության բարձր մակարդակ, դրական արձագանքներ և համապատասխան քոնթենթ
  •  Տրամադրեք հստակ և կոնկրետ առաջարկություններ և ակնկալիքներ influencer արշավի համար, ինչպիսիք են վերջնական արդյունքները, ժամկետները, բյուջեն և չափումները
  •  Հետևեք և չափեք influencer արշավի արդյունավետությունն ու արդյունքները և կատարեք համապատասխան ճշգրտումներ
3. Գովազդեք TikTok-ում և հասեք լայն լսարանի

TikTok-ը մարքեթինգի համար օգտագործելու 3-րդ միջոցը TikTok-ում գովազդելն է և օգտվել տարբեր գովազդային ձևաչափերից և տարբերակներից: Նկատի ունեցեք, որ այս գործառույթը Հայաստանում դեռ հասանելի չէ։

TikTok-ն առաջարկում է գովազդի մի քանի տեսակներ, ինչպիսիք են՝

  •  Գովազդ feed-ում։ Սրանք կարճ վիդեո գովազդներ են, որոնք ցուցադրվում են օգտագործողի “քեզ համար” (for you) էջում, որը նման է Instagram Stories-ի գովազդներին: Դրանք կարող են պարունակել Call to Action, ինչպիսիք են “Գնել հիմա” կամ “Ներբեռնել հիմա”:
  •  TopView գովազդ:Սրանք ամբողջ էկրանով վիդեո գովազդներ են, որոնք հայտնվում են այն ժամանակ, երբ օգտագործողը բացում է ծրագիրը, որը նման է YouTube-ի գովազդներին: Դրանք կարող են տևել մինչև 60 վայրկյան:
  • Բրենդի գրավչության գովազդ։ Սա ամբողջ էկրանով գրաֆիկական կամ վիդեո գովազդ է, որը հայտնվում է նախքան օգտագործողը կտեսնի որևէ այլ քոնթենթ, որը նման է Snapchat-ի գովազդին: Դրանք կարող են պարունակել հղում դեպի կայք:

Ահա TikTok-ում գովազդելու մի քանի խորհուրդ:

  • Սահմանեք ձեր գովազդային նպատակներն ու խնդիրները, ինչպիսիք են բրենդի իրազեկության բարձրացումը, կոնվերսիաները կամ վաճառքը
  • Ընտրեք գովազդի լավագույն ձևաչափը և տարբերակը ձեր արշավի համար՝ հիմնվելով ձեր բյուջեի, լսարանի և ասելիքի վրա
  • Ստեղծեք գրավիչ և թիրախավորված գովազդներ, որոնք գրավում են օգտագործողի ուշադրությունը և հետաքրքրությունը
  • Փորձարկեք և օպտիմալացրեք ձեր գովազդները՝ դրանց արդյունավետությունն ու արդյունքները բարելավելու համար

TikTok-ը հզոր և սիրված հարթակ է ձեր բրենդը խթանելու և բիզնեսը զարգացնելու համար: Ստեղծելով ձեր սեփական TikTok էջը, համագործակցելով TikTok influencer-ների հետ և գովազդելով TikTok-ում, դուք կարող եք բարձրացնել ձեր բրենդի իրազեկությունը, հասանելիությունը և ներգրավվածությունը, և ի վերջո, ձեր վաճառքն ու եկամուտը: