30 տարի առաջ ձեր բիզնեսի համար մամուլի ուշադրությունը գրավելը մեծ խնդիր կարող էր լինել: Ձեր տարբերակները սահմանափակվում էին թերթերով, ռադիոյով, հեռուստատեսությամբ և մի քանի այլ հին մեթոդներով՝ դեղին էջեր կամ գովազդային վահանակներ: Եթե ցանկանում էիք առաջատար լինել, հաճախ պահանջվում էր շատ ժամանակ և գումար, և նույնիսկ այդ դեպքում սահմանափակ էր այն մարդկանց քանակը, ովքեր կարող էին նկատել այն։
Այսօր ամեն ինչ կտրուկ փոխվել է:Թվային PR-ի շնորհիվ ձեր բրենդը հանրայնացնելն ավելի հեշտ, արագ և շատ ավելի արդյունավետ է: Բայց ի՞նչ է թվային PR-ը, և ինչու՞ է դա ձեզ համար կարևոր:
Եկեք պարզենք՝ թվային PR-ը թույլ է տալիս բարելավել ձեր օնլայն ներկայությունը՝ օգտագործելով կայքեր, սոցկայքեր, փոդքաստներ և նույնիսկ ինֆլյուենսեր մարքեթինգ: Այն հնարավորություն է տալիս բիզնեսներին հասնել ավելի լայն լսարանի և ստեղծել ավելի մեծ ազդեցություն, քան երբևէ կկարողանար ավանդական PR-ը:
1. Թվային PR-ի կոնտենտը միշտ հասանելի է
Հիշում ե՞ք այն ժամանակները, երբ ստիպված էիք բոլորին ասել, որ անպայման միանան հատուկ ժամի ձեր հեռուստատեսային կամ ռադիո հարցազրույցին: Եթե նրանք բաց էին թողնում, դա արդեն անհասանելի էր:
Թվային PR-ի շնորհիվ ձեր կոնտենտը հասանելի է 24/7: Անկախ նրանից՝ դա հոդված է, փոդքաստ կամ վիդեո, ձեր լսարանը կարող է այն գտնել և ներգրավվել դրա հետ, երբ ցանկանա: Օրինակ, եթե դուք հարցազրույց եք տալիս, այն կարող է մնալ Spotify-ում կամ YouTube-ում տարիներ շարունակ, շարունակելով գրավել ուշադրություն նույնիսկ այն պահից հետո, երբ այն ձայնագրվել է:
Այս «միշտ ակտիվ» հասանելիությունը օգնում է ստեղծել երկարատև ներկայություն, որը շարունակաբար աշխատում է ձեզ համար օր ու գիշեր։
2. Դուք ունեք նոր միջոցներ ձեր բրենդը գովազդելու համար
Լրատվամիջոցներից և լրագրողներից կախված լինելու օրերը մնացել են անցյալում։ Թվային PR-ի շնորհիվ դուք այժմ ունեք լայն հնարավորություններ ձեր բրենդը գովազդելու համար։ Մեծագույն փոփոխություններից մեկն է՝ ինֆլյուենսեր մարքեթինգը։
Աշխատելով այն ինֆլյուենսերների հետ, ովքեր համապատասխանում են ձեր բրենդի արժեքներին, դուք կարող եք ձեր արտադրանքները կամ ծառայությունները ներկայացնել նրանց նվիրված լսարանին։ Եվ ոչ, դուք պարտադիր չէ, որ հայտնի մարդկանց՝ ինչպես Քարդաշյաններին, ներգրավեք։ Նույնիսկ միկրոինֆլյուենսերները (micro-influencers)՝ մի քանի հազար հետևորդներով, կարող են զգալի ներգրավվածություն և վաճառքներ ապահովել, պահպանելով իսկականությունը։
3. Այն բարելավում է ձեր SEO-ն
Թվային PR-ի մեծագույն առավելություններից մեկն այն է, որ այն կարող է բարելավել ձեր կայքի SEO-ն (որոնման համակարգերի օպտիմիզացիա): Երբ ձեր բրենդը հայտնվում է հեղինակավոր կայքերում, դուք սովորաբար ստանում եք հետադարձ հղումներ (backlinks)՝ հղումներ, որոնք տանում են դեպի ձեր կայք։
Հեղինակավոր կայքերից հետադարձ հղումները ցույց են տալիս Google-ին, որ ձեր կայքը վստահելի է, ինչը կարող է բերել որոնման վարկանիշների բարելավմանը։ Վարկանիշի բարելավումը նաև նշանակում է, որ ձեր կայքը ավելի տեսանելի է դառնում, ինչը բերում է ավելի շատ օրգանական տրաֆիկի և վերջապես՝ ավելի շատ հաճախորդների։
4. Թվային PR-ը ունի համաշխարհային հասանելիություն
Դիտարկեք թվային PR-ը որպես ձեր տոմս դեպի գլոբալ շուկաներ։ Անկախ նրանից՝ դուք փոքր բիզնես եք, թե հսկայական կորպորացիա, թվային PR-ը թույլ է տալիս գերազանցել տեղական շուկաները և հասնել միջազգային լսարանի։ Հիշու՞մ եք այն վարակիչ երգը՝ Binley Mega Chippy։Դա փոքրիկ չիպսերի խանութ էր, որը սենսացիա դարձավ համացանցում ՝ ապացուցելով, որ ճիշտ թվային PR արշավով ձեր բրենդը կարող է մի քանի ժամվա ընթացքում դուրս գալ սահմաններից:
5. Այն ստեղծում է ներգրավվածություն
Թվային PR-ի գլխավոր առավելություններից մեկն այն է, թե որքան հեշտ է այն խրախուսում ներգրավվածությունը:Ի տարբերություն ավանդական մեդիայի, որտեղ ընթերցողները պարզապես սպառում են կոնտենտը, թվային PR-ը թույլ է տալիս մարդկանց ներգրավվել ձեր բրենդի հետ։ Անկախ նրանից՝ դա սոցցանցերում մեկնաբանություններն են, տարածումներն են, թե ֆորումային քննարկումները, ձեր լսարանը կարող է իրական ժամանակում շփվել ձեր կոնտենտի հետ։
Նույնիսկ ավելի լավ՝ նրանք կարող են տարածել ձեր ասելիքը իրենց սեփական էջերում՝ ձեր խոսքը տարածելով ավելի արագ, քան երբևէ կարող էին ավանդական ալիքները։
6. Այն ավելի արագ Է և ճկուն
Ավանդական մեդիայի դեպքում մամուլի հաղորդագրությունը թերթում կամ ամսագրում տպագրելու գործընթացը կարող էր շաբաթներ կամ նույնիսկ ամիսներ տևել։ Դուք կծախսեիք ժամեր՝ այն կազմելով, այնուհետև այն լրագրողներին ներկայացնելով և սպասելով, թե երբ կհայտնվի տպագրությունում։ Թվային PR-ի դեպքում դուք կարող եք ձեր հաղորդագրությունը հրապարակել րոպեների ընթացքում։
Դուք կարող եք ստեղծել բլոգային գրառում կամ պոստ՝ անմիջապես արձագանքելով ընթացիկ իրադարձություններին կամ թրենդներին, ինչն էլ ավելի արդիական է դարձնում ձեր բրենդը և ցույց է տալիս, որ այն համապատասխանում է ժամանակների տեմպին։ Այսպիսի ճկունությունը նշանակում է, որ դուք կարող եք օգտագործել նորությունները և մշակութային պահերը՝ ուշադրություն գրավելու այն ժամանակ, երբ դա թրենդային է։
7. Դուք վերահսկում եք ձեր պատմությունը
Ոչ բոլոր տեսակի PR-ն է դրական։ Երբեմն ամեն ինչ կարող է սխալ ընթանալ, և այդ դեպքերում դուք կցանկանաք առաջ անցնել պատմությունից։ Թվային PR-ը թույլ է տալիս արագ արձագանքել ցանկացած բացասական մամուլի կամ հակասության՝ թույլ տալով ձեզ ներկայացնել ձեր պատմության կողմը, նախքան իրավիճակը վերահսկողությունից դուրս կգա։
Անկախ նրանից՝ դա բլոգային գրառում է, թվիթ, թե տեսանյութ, թվային PR-ը ձեզ տալիս է հարթակ՝ պարզաբանելու թյուրիմացությունները կամ ուղղակիորեն դիմելու ձեր լսարանին բողոքների հարցում։
8. Հեշտ է չափել արդյունքները
Ավանդական PR-ի գլխավոր խնդիրներից մեկն այն էր, թե ինչպես հետևել դրա հաջողությանը: Թերթերը կարող էին ասել, թե քանի մարդ է կարդացել նրանց հրապարակումը, բայց չկար որևէ եղանակ իմանալու, թե այդ մարդկանցից քանիսն են իրականում տեսել ձեր պատմությունը, էլ ուր մնաց՝ ինչպես են նրանք արձագանքել դրան։
Թվային PR-ի դեպքում, սակայն, դուք ունենում եք անսահմանափակ վերլուծական գործիքներ։ Դուք կարող եք հետևել, թե քանի մարդ է կարդացել ձեր հոդվածը, դիտել ձեր տեսանյութը կամ մուտք գործել ձեր կայք։ Դուք նույնիսկ կարող եք տեսնել, թե որտեղից են նրանք եկել, որքան ժամանակ են մնացել և արդյոք վերածվել են հաճախորդների թե ոչ։ Այս տվյալները շատ ավելի հեշտ են դարձնում ձեր ROI-ի չափումը և անհրաժեշտության դեպքում ռազմավարության փոփոխությունը։
9. Այն ամբողջացնում է ձեր թվային մարքեթինգի ռազմավարությանը
Վերջապես, թվային PR-ը չի գործում առանձնացված՝ այն ինտեգրվում է ձեր ընդհանուր թվային մարքեթինգի ռազմավարությանը։ Թվային PR-ի համար ստեղծված կոնտենտը կարող է կրկին օգտագործվել սոցցանցերում, էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգի և նույնիսկ վճարովի գովազդային արշավներում։ Նաև SEO-ն բարելավող այդ հետադարձ հղումները աշխատում են ձեր կոնտենտ մարքեթինգի հետ՝ ձեր կայք ավելի շատ օրգանական տրաֆիկ բերելու համար։
Թվային PR-ը հզոր գործիք է, որը ոչ միայն բարձրացնում է բրենդի իրազեկությունը, այլև լրացնում և ուժեղացնում է ձեր մարքեթինգի բոլոր մյուս միջոցները:
Թվային PR-ը ամբողջությամբ փոխել է, թե ինչպես են բիզնեսները մոտենում հանրային կապերին։ Այն ավելի արագ է, ավելի ճկուն, ավելի հեշտ չափելի և կարող է հասնել շատ ավելի մեծ լսարանի, քան երբևէ կարող էր ավանդական PR-ը: Անկախ նրանից՝ դուք փոքր բիզնես եք, որը ցանկանում է ճանաչում ձեռք բերել, թե մեծ ընկերություն, որը նպատակ ունի հասնել գլոբալ լսարանի, թվային PR-ը առաջարկում է բազմաթիվ առավելություններ, որոնք կարող են բարձրացնել ձեր բրենդը նոր մակարդակի։