Categories
Բլոգ

Ի՞նչ է SMM ռազմավարությունը

Ի՞նչ է սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի ռազմավարությունը և ինչու է դա ձեզ հարկավոր: SMM ռազմավարությունը ծրագիր է, որը նկարագրում է, թե ինչպես եք օգտագործելու սոցիալական մեդիան ձեր բիզնեսի նպատակներին հասնելու համար: Այն ընդգրկում է ամեն ինչ՝ սկսած այն բանից, թե ինչի եք ուզում հասնել, ում եք ուզում հասնել, ինչ եք ուզում ասել, ինչպես եք այն ուզում ասել և ինչպես եք չափելու ձեր առաջընթացը:

SMM ռազմավարությունը կարևոր է ցանկացած բիզնեսի համար, որը ցանկանում է ապահովել ուժեղ առցանց ներկայություն:
Սոցիալական մեդիան կարող է օգնել ձեզ`

  • Connect with your customers and potential customers
  • Build your brand identity and reputation
  •  Increase your website traffic and conversions
  • Generate leads and sales
  • Learn from your competitors and industry trends
  • Improve your customer service and loyalty
Ինչպե՞ս ստեղծել SMM ռազմավարություն։
  1. 1․Հստակ նպատակների սահմանում

Նախքան սոցիալական մեդիայի համար քոնթենթ ստեղծելը, դուք պետք է հստակ պատկերացում ունենաք այն մասին, թե ինչի եք ուզում հասնել և ինչպես եք չափելու ձեր առաջընթացը: Ահա թե ինչու դուք պետք է SMART նպատակներ դնեք ձեր SMM ռազմավարության համար:


SMART նպատակներն են՝

  • Specific: Your goals should be clear and well-defined, not vague or general.
  • Measurable: Your goals should be quantifiable and trackable, not subjective or intangible.
  • Achievable: Your goals should be realistic and attainable, not impossible or unrealistic.
  • Relevant: Your goals should be aligned with your business vision and mission, not irrelevant or unrelated.
  • Time-bound: Your goals should have a deadline and a timeframe, not indefinite or open-ended.

For example, a SMART goal for your social media marketing strategy could be: Increase Instagram followers by 20% in the next 6 months.

 

2. Analyzing and Optimizing Your Strategy

Ձեր SMM ռազմավարության ամենակարևոր կողմերից մեկը դրա արդյունավետության և ձեր նպատակների իրականացման մոնիտորինգն է: Դա անելու համար հարկավոր է օգտագործել վերլուծական գործիքներ, որոնք կարող են հետևել և չափել ձեր հիմնական կատարողականի ցուցանիշները (KPI):

KPI-ները չափումներ են, որոնք արտացոլում են ձեր ռազմավարության առաջընթացը և օգնում են ձեզ գնահատել ներդրումների վերադարձը (ROI): Սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի համար ամենատարածված KPI-ներն են՝

  • Engagement: This measures how much your audience interacts with your content, such as likes, comments, shares, or clicks.
  • Reach: This measures how many people see your content, either organically or through paid advertising.
  • Conversions: This measures how many people take the desired action after seeing your content, such as signing up, buying, or contacting you.
  • ROI (Return on Investment): This measures how much revenue or profit you generate from your social media marketing efforts, compared to how much you spend.

Օրինակ, կարող եք օգտագործել Facebook Insights-ը՝ ձեր վերլուծությունը վերահսկելու համար: Facebook Insights-ը կարող է ցույց տալ ձեզ՝

  • · Քանի մարդու է հասանելի եղել ձեր հրապարակումները և ինչպես են նրանք շփվել դրանց հետ:
  • · Քանի մարդ է այցելել ձեր էջ և ինչ գործողություններ են ձեռնարկել:
  • · Ինչպես է ձեր էջը համեմատվում ձեր ոլորտի այլ էջերի հետ:
  • · Ձեր վճարովի գովազդի արդյունավետությունը և ինչպես է այն ազդել ձեր օրգանական հասանելիության վրա:

Այսպիսով, սոցիալական մեդիան հզոր գործիք է ձեր բրենդը կառուցելու, ձեր լսարանին հասնելու և ձեր բիզնեսը զարգացնելու համար: Բայց մրցակցային և դինամիկ առցանց աշխարհում հաջողության հասնելու համար ձեզ հարկավոր է լավ մշակված SMM ռազմավարություն: