Ի՞նչ է SMM ռազմավարությունը
Ի՞նչ է սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի ռազմավարությունը և ինչու է դա ձեզ հարկավոր: SMM ռազմավարությունը ծրագիր է, որը նկարագրում է, թե ինչպես եք օգտագործելու սոցիալական մեդիան ձեր բիզնեսի նպատակներին հասնելու համար: Այն ընդգրկում է ամեն ինչ՝ սկսած այն բանից, թե ինչի եք ուզում հասնել, ում եք ուզում հասնել, ինչ եք ուզում ասել, ինչպես եք այն ուզում ասել և ինչպես եք չափելու ձեր առաջընթացը:
SMM ռազմավարությունը կարևոր է ցանկացած բիզնեսի համար, որը ցանկանում է ապահովել ուժեղ առցանց ներկայություն:
Սոցիալական մեդիան կարող է օգնել ձեզ`
- Շփվել ձեր պոտենցիալ հաճախորդների հետ
- Կառուցել ձեր բրենդի ինքնությունը և հեղինակությունը
- Բարձրացնել ձեր կայքի տրաֆիկը և կոնվերսիան
- Ներգրավել lead-եր և մեծացնել վաճառքը
- Սովորել ձեր մրցակիցներից և ոլորտի թրենդներից
- Բարելավել հաճախորդների սպասարկումը և հավատարմությունը
Ինչպե՞ս ստեղծել SMM ռազմավարություն։
- 1․Հստակ նպատակների սահմանում
Նախքան սոցիալական մեդիայի համար քոնթենթ ստեղծելը, դուք պետք է հստակ պատկերացում ունենաք այն մասին, թե ինչի եք ուզում հասնել և ինչպես եք չափելու ձեր առաջընթացը: Ահա թե ինչու դուք պետք է SMART նպատակներ դնեք ձեր SMM ռազմավարության համար:
SMART նպատակներն են՝
- Specific (Հստակ): Ձեր նպատակները պետք է լինեն հստակ սահմանված, այլ ոչ թե անորոշ կամ ընդհանուր:
- Measurable (Չափելի):Ձեր նպատակները պետք է լինեն քանակական և հետևելի, այլ ոչ թե սուբյեկտիվ կամ ոչ անտեղի։
- Achievable (Իրագործելի)։Ձեր նպատակները պետք է լինեն իրատեսական և իրագործելի, այլ ոչ թե անհնարին:
- Relevant (Համապատասխան): Ձեր նպատակները պետք է համապատասխանեն ձեր բիզնեսի տեսլականին, այլ ոչ թե լինեն անտեղի:
- Time-bound (Ժամանակի հետ կապված):Ձեր նպատակները պետք է ունենան հստակ սահմանված ժամկետներ, այլ ոչ թե լինեն անորոշ:
Օրինակ՝ քո սոցիալական մեդիա մարքեթինգի SMART նպատակը կարող է լինել՝ ավելացնել Instagram-ի հետևորդների թիվը 20%-ով առաջիկա 6 ամիսների ընթացքում։
2․Ռազմավարության վերլուծում և օպտիմալացում
Ձեր SMM ռազմավարության ամենակարևոր կողմերից մեկը դրա արդյունավետության և ձեր նպատակների իրականացման մոնիտորինգն է: Դա անելու համար հարկավոր է օգտագործել վերլուծական գործիքներ, որոնք կարող են հետևել և չափել ձեր հիմնական կատարողականի ցուցանիշները (KPI):
KPI-ները չափումներ են, որոնք արտացոլում են ձեր ռազմավարության առաջընթացը և օգնում են ձեզ գնահատել ներդրումների վերադարձը (ROI): Սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի համար ամենատարածված KPI-ներն են՝
- Engagement:Սա չափում է այն, թե որքանով է ձեր լսարանը ներգրավվում ձեր քոնթենթի հետ, ինչպիսիք են հավանումները, մեկնաբանությունները, տարածումները կամ սեղմումները:
- Reach:Սա չափում է, թե քանի մարդ է տեսնում ձեր քոնթենթը ՝ ինչպես օրգանական, այնպես էլ վճարովի գովազդներով:
- Conversions։Սա չափում է թե քանի մարդ է կատարում ցանկալի գործողությունը ձեր քոնթենթը դիտելուց հետո, ինչպիսիք են գրանցումը, գնումը կամ ձեզ հետ կապվելը:
- ROI։Սա չափում է թե որքան եկամուտ կամ շահույթ եք ստանում ձեր SMM ջանքերից ՝ համեմատած այն բանի հետ, թե որքան եք ծախսում:
Օրինակ, կարող եք օգտագործել Facebook Insights-ը՝ ձեր վերլուծությունը վերահսկելու համար: Facebook Insights-ը կարող է ցույց տալ ձեզ՝
- · Քանի մարդու է հասանելի եղել ձեր հրապարակումները և ինչպես են նրանք շփվել դրանց հետ:
- · Քանի մարդ է այցելել ձեր էջ և ինչ գործողություններ են ձեռնարկել:
- · Ինչպես է ձեր էջը համեմատվում ձեր ոլորտի այլ էջերի հետ:
- · Ձեր վճարովի գովազդի արդյունավետությունը և ինչպես է այն ազդել ձեր օրգանական հասանելիության վրա:
Այսպիսով, սոցիալական մեդիան հզոր գործիք է ձեր բրենդը կառուցելու, ձեր լսարանին հասնելու և ձեր բիզնեսը զարգացնելու համար: Բայց մրցակցային և դինամիկ առցանց աշխարհում հաջողության հասնելու համար ձեզ հարկավոր է լավ մշակված SMM ռազմավարություն: