Categories
Բլոգ

Յուրաքանչյուր ընկերություն երազում է ունենալ հավատարիմ հաճախորդների բազա՝ այնպիսին, որ ոչ միայն գոհ լինի, այլև պատրաստ լինի մասնակցել և առաջ մղել իրենց բրենդը: Պատկերացրեք մի իրավիճակ, երբ հաճախորդները անհամբերությամբ սպասում են ձեր հաջորդ ապրանքի թողարկմանը, ուրախ են կիսվել ձեր բրենդով այլ մարդկանց հետ, և ձեր բիզնեսի աճը կատարվում է «բերանացի մարքեթինգ» մեթոդով: Թեև դա կարող է թվալ անհասանելի երազանք, պոտենցիալ հաճախորդներին հավատարիմ հետևորդների վերածելը հնարավոր է՝ ճիշտ մոտեցմամբ:

 

Մինչ հաճախորդները կօգտագործեն ձեր պրոդուկտերը, նրանք նախ պետք է տեղյակ լինեն ձեր գոյության մասին, հասկանան ձեր մատուցած արժեքը և ոգևորված լինեն ձեզ ընտրելու՝ մրցակիցների փոխարեն: Թիրախային խմբի հետ կապ հաստատելը և նրանց վրա տպավորություն գործելը բարդ գործընթաց է, բայց ռազմավարական մոտեցմամբ կարող եք այս մարտահրավերն օգտագործել որպես հնարավորություն:

 

Պատկերացրեք ձեր թիրախային խմբին

Ձեր թիրախային խմբի ճիշտ պատկերացումը յուրաքանչյուր հաջողակ մարքեթինգային ռազմավարության հիմքն է: Ովքե՞ր են այն մարդիկ, ում ցանկանում եք հասնել: Որո՞նք են նրանց կարիքները, ցանկությունները և թույլ կողմերը: Մինչ նրանց հետ արդյունավետորեն կապ հաստատելը, դուք պետք է ստեղծեք ձեր իդեալական հաճախորդի մանրամասն նկարագիրը:

 

Սկսեք ձեր մարքեթինգային թիմի մեկ անդամին նշանակել՝ թիրախային խմբի ուսումնասիրության գործով: Այս հետազոտությունը պետք է դուրս գա տարրական դեմոգրաֆիական տվյալների սահմաններից և ներառի հոգեբանական հատկանիշները՝ հասկանալու համար նրանց ապրելակերպը և արժեքները: Հորդորեք այդ թիմի անդամին կատարել և՛ օնլայն և՛ օֆֆլայն հետազոտություն, օրինակ՝ հարցազրույցներ կամ հարցումներ պոտենցիալ հաճախորդների հետ: Այս ուղղակի կապը ոչ միայն արժեքավոր տեղեկություններ է տալիս, այլև ցույց է տալիս ձեր թիրախային խմբին, որ դուք իրականում հետաքրքրված եք նրանց կարծիքներով ու կարիքներով:

 

Հենց որ հստակ պատկերացում ունենաք ձեր թիրախային լսարանի մասին, կարող եք սկսել որոշել, թե ինչպես են ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները տեղավորվում նրանց կյանքում: Այս քայլը վճռական է ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունները ձևավորելու և այնպիսի մոտեցումներ մշակելու համար, որոնք կհամապատասխանեն ձեր բիզնեսի համար կարևոր մարդկանց կարիքներին:

 

Օգտագործեք հարթակներ, որոնք օգտագործում է ձեր լսարանը

Ձեր թիրախային խմբի հետ կապ հաստատելու համար պետք է լինեք այնտեղ, որտեղ նրանք են: Ձեր հետազոտության շնորհիվ դուք արդեն պատկերացում ունեք, թե որ առցանց հարթակներն են նրանք օգտագործում և ինչպիսի քոնթենթ են նրանք նախընտրում: Այստեղ պետք է գործեք որպես նրանց ընկեր, ոչ թե պարզապես մեկ այլ բրենդ, որը փորձում է նրանց վաճառել ինչ-որ բան:

 

Սոցիալական մեդիան հզոր գործիք է ձեր լսարանին հասնելու համար: Այնուամենայնիվ, խոսքը միայն ճիշտ հարթակներում ներկայություն ունենալու մասին չէ. խոսքը ձեր լսարանի հետ այնպիսի ձևով շփվելու մասին է, որ դա լինի իսկական ու տեղին: Մշակեք հաղորդակցման ռազմավարություն, որը ներկայացնում է ձեր եզակի առավելությունները և համապատասխանում է այն քոնթենթի տեսակի, որը նախընտրում է ձեր լսարանը: Եղեք համբերատար և հետևողական ձեր. ուժեղ առցանց ներկայությունը չի ձևավորվում մի գիշերվա ընթացքում, բայց դա ներդրման արժանի գործընթաց է:

 

Ստեղծեք քոնթենթ, որը արժեք է հաղորդում ձեր լսարանի կյանքին՝ լինի դա կրթական, զվարճալի, թե ոգեշնչող: Երբ մշտապես տրամադրեք քոնթենթ, որը համապատասխանում է նրանց, ձեր բրենդը կդառնա նրանց առօրյայի մի մասը:

 

Ստեղծեք և հաղորդեք արժեք

Մեկ այլ կարևոր հարց, որը պետք է ինքներդ ձեզ տաք, հետևյալն է. ինչու՞ պետք է հաճախորդները ընտրեն ձեր ընկերությունը: Պատասխանը ձեր արժեքային առաջարկի մեջ է: Ձեր արժեքային առաջարկը այն է, ինչը ձեզ առանձնացնում է մրցակիցներից և տալիս է հաճախորդներին համոզիչ պատճառ՝ ընտրելու ձեզ:

 

Հենց որ սահմանեք ձեր արժեքային առաջարկը, համոզվեք, որ այն շարունակաբար հաղորդվում է ձեր մարքեթինգային բոլոր տեսակների ընթացքում: Անկախ նրանից՝ դա սոցիալական մեդիայի արշավ է, էլ. փոստի մարքեթինգ, թե ձեր կայքէջը, ձեր ասելիքը միշտ պետք է ամրապնդի ձեր առաջարկած արժեքը: Այս շարունակական հաղորդակցումը կօգնի կառուցել վստահություն և կհեշտացնի հաճախորդների համար ձեր բրենդը հիշելը և ընտրելը:

 

Այնուամենայնիվ, ձեր հաղորդակցման ռազմավարությունները պետք է համահունչ լինեն ձեր արժեքային հայտարարության հետ: Դա կարող է ներառել համակարգված արշավ մի քանի հարթակներում, որտեղ յուրաքանչյուր հարթակ ամրապնդում է նույն հիմնական ասելիքը: Կանոնավոր հրապարակումներն ու ներգրավվածությունը նույնպես կարևոր են ձեր լսարանի հետաքրքրությունը պահպանելու և հավատարիմ լսարան ձևավորելու համար:

 

Կառուցեք ուժեղ բրենդային ինքնություն

Ձեր բրենդային ինքնությունն այն է, թե ինչպես է ձեր թիրախային լսարանը ձեզ ընկալում. դա ձեր ընկերության անձն ու կերպարն է: Ինչպես մարդիկ հիշվում են իրենց ոճով ու պահվածքով, այդպես էլ ընկերություններն են հիշվում իրենց բրենդինգով:

 

Սկսեք մշակել հստակ հաղորդակցման ոճ, որը կարտացոլի ձեր բրենդի անհատականությունը: Ցանկանու՞մ եք, որ ձեզ ընկալեն որպես լուրջ ու պրոֆեսիոնալ ընկերություն, թե որպես ընկերական և մատչելի բրենդ: Որ տոնն էլ ընտրեք, այն պետք է հետևողականորեն արտացոլվի ձեր բոլոր հաղորդակցությունների մեջ՝ սկսած սոցիալական մեդիայի հրապարակումներից մինչև հաճախորդների սպասարկում:

 

Հաջորդ քայլը՝ կենտրոնացեք ձեր վիզուալ բրենդինգի վրա: Ընտրեք գույներ, որոնք կապ կունենան ձեր բրենդի հետ, և օգտագործեք այն ձեր բոլոր շփման կետերում՝ ձեր լոգոյից մինչև փաթեթավորումներ, կայքէջ և նույնիսկ ձեր գրասենյակային տարածք: Հետևողական վիզուալ բրենդինգը կօգնի ստեղծել ճանաչելի կերպար, որին ձեր լսարանը հեշտությամբ կճանաչի:

 

Կապ պահպանեք ձեր լսարանի հետ

Ձեր թիրախային խմբի հետ ուժեղ հարաբերություններ կառուցելը և պահպանելը պահանջում է շարունակական ջանքեր: Ինչպես ցանկացած ընկերություն, կապի պահպանումը կարևոր է: Երբ ինչ-որ մեկը գնում է կատարում, դա չպետք է լինի ձեր փոխհարաբերության ավարտը: Փոխարենը, օգտագործեք այդ հնարավորությունը՝ հարաբերությունները խորացնելու համար:

 

Մեկ արդյունավետ միջոց դրա համար էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգն է: Երբ ստանում եք հաճախորդների համաձայնությունը նամակներ ուղարկելու համար, կարող եք կիսվել հատուկ առաջարկներով կամ թարմացումներով, որոնք կպահպանեն նրանց ներգրավվածությունը ձեր բրենդի հետ: Անհատականացված և արժեքավոր քոնթենթը կօգնի զարգացնել հավատարմության զգացողություն՝ դարձնելով մեկ անգամ գնորդներին կրկնվող հաճախորդներ:

 

Նպատակն է, որ հաճախորդները իրենց զգանգնահատված ու կարևոր, ինչը, իր հերթին, կխթանի նրանց շարունակել աջակցել ձեր բրենդին և կիսվել իրենց դրական փորձով այլ մարդկանց հետ:

 

Թիրախային խմբի հետ լավագույն ընկերներ դառնալը միայն ապրանքներ կամ ծառայություններ վաճառելու հարց չէ. դա նշանակալի և երկարատև հարաբերություններ ստեղծելու մասին է: Հասկանալով, թե ով է ձեր լսարանը, կապվելով նրանց նախընտրած հարթակներում, հաղորդելով ձեր եզակի արժեքը, կառուցելով ուժեղ բրենդային ինքնություն և պահպանելով մշտական հաղորդակցություն, դուք կարող եք ձեր թիրախային խմբին վերածել հավատարիմ ընկերների:

IՆերկայիս մրցակցային շուկայում հաջողակ են այն ընկերությունները, որոնք անցնում են պարզապես գործարքների սահմաններից և կենտրոնանում հաճախորդների հետ իրական կապեր ստեղծելու վրա:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով