Categories
Բլոգ

Եթե դուք պլանավորում եք օնայն խանութ բացել, մի շատ կարևոր բան պետք է հիշեք՝ Google-ը կարող է ձեր բիզնեսը կամ տանել դեպի հաջողություն, կամ թողնել այն ստվերում: Իրականությունն այն է, որ ձեր հաճախորդների մեծամասնությունը ձեզ կգտնի ինտերնետի միջոցով: Եթե նրանք չեն կարողանում գտնել ձեր խանութը, չեն այցելի ձեր կայք, և բնականաբար, ոչինչ չեն գնի: Դուք կարող եք ունենալ աշխարհի ամենահիասքանչ ապրանքները, բայց եթե ձեր կայքը հեշտությամբ չի գտնվում, դա նշանակություն չի ունենա:  

 

Այսպիսով, բիզնեսի մարդկանց մոտ հաճախ առաջացող կարևոր հարցը հետևյալն է՝ հավատու՞մ են մարդիկ Google-ին, երբ գնում են կատարում:

Պարզ պատասխանը՝ այո: Google-ը դարձել է միլիարդավոր օգտատերերի հիմնական որոնման համակարգը, երբ նրանք փնտրում են պատասխաններ, ապրանքներ և ծառայություններ: Բայց ի՞նչ ազդեցություն ունի սա ձեզ վրա՝ որպես օնլայն բիզնեսի տեր:

 

Ինչու՞ են առաջին երեք որոնման արդյունքները կարևոր

Հիշեք, երբ վերջին անգամ ուզեցիք ինչ-որ բան գնել օնլայն: Ի՞նչն էր ձեր առաջին քայլը: Հավանաբար, փնտրեցիք այն Google-ով: Արդյունքները տեսնելուց հետո, արդյոք թերթրցի՞ք մինչև էջի վերջ կամ անցաք առաջին մի քանի արդյունքներից հետո: Հավանաբար՝ ոչ: Փոխարենը՝ սեղմեցիք Google-ի առաջարկած առաջին երեք կայքերից մեկը: Հեշտ է ենթադրել, որ Google-ը ցույց է տալիս այն, ինչ դուք փնտրում եք և լավագույն տարբերակներն է դնում առաջին հորիզոնականներում, այնպես չէ՞:

 

Մարդիկ հավատում են, որ Google-ը ցույց է տալիս լավագույն կայքերը իրենց որոնման համար: Թեև նրանք կարող են համեմատական գնումներ անել, գրեթե միշտ սկսում են հենց առաջին առաջարկվող կայքերից: Եթե ցանկանում եք, որ մարդիկ գան և գնում կատարեն ձեր առցանց խանութից, դուք պետք է համոզվեք, որ գտնվում եք Google-ի առաջին էջում, և առաջին երեք տեղերից մեկում:  

 

Ինչպե՞ս հայտնվել Google-ի առաջին էջում

Հետևաբար, հաջորդ հարցը՝ ինչպե՞ս բարձրացնել ձեր կայքը Google-ի առաջին հորիզոնականներ:

Իրականում, այդտեղ հայտնվելը պահանջում է աշխատանք, բայց ճիշտ ռազմավարություններով: Կա երկու հիմնական եղանակ՝ PPC ու SEO:

 

Շատ հաջողակ կայքեր օգտագործում են այս երկու մեթոդները միասին՝ լավագույն արդյունքների հասնելու համար:

 

PPC (Վճարում յուրաքանչյուր սեղմումի դիմաց)

PPC-ն կամ pay-per-click գովազդը արագ ճանապարհ է Google-ի որոնման արդյունքների վերևում հայտնվելու համար: Եթե երբևէ նկատել եք որոնման արդյունքների վերևում գտնվող գովազդները, դա PPC-ն է: Այս ռազմավարության դեպքում դուք վճարում եք, երբ որևէ մեկը սեղմում է ձեր գովազդին և այցելում ձեր կայք:

 

PPC-ն կարող է արագ արդյունքներ տալ, բայց այն նաև ծախսատար է: Ձեր վճարած գումարը կախված է նրանից, թե որքան մրցակցային է ձեր ոլորտը և ինչ բանալի բառեր (keywords) եք թիրախավորում: Եթե զգուշավոր չլինեք, PPC-ն կարող է թանկանալ, և ոչ բոլոր հաճախորդներն են վստահում գովազդներին, այնպես որ նրանք կարող են պարզապես շրջանցել դրանք:

 

SEO (Որոնողական համակարգերի օպտիմիզացում)

SEO-ն ավելի երկարաժամկետ և կայուն մոտեցում է Google-ում բարձր դասվելու համար: Այստեղ դուք չեք վճարում սեղմումների համար, այլ ձեր կայքը օպտիմալացնում եք այնպես, որ այն բնականաբար հայտնվի որոնման արդյունքների վերևում: Սա ներառում է ձեր կայքի կոնտենտի բարելավում, համապատասխան բանալի բառերի օգտագործում, կայքի արագ աշխատանք և որակյալ հղումներ:  

 

SEO-ն ժամանակ է պահանջում, որպեսզի արդյունքներ տա, բայց երկարաժամկետ կտրվածքով դա ծախսարդյունավետ ռազմավարություն է: Ավելի կարևորն այն է, որ հաճախորդները վստահում են բնական որոնման արդյունքներին ավելին, քան գովազդներին, քանի որ կարծում են, որ այս կայքերն իրենց տեղը վաստակել են համապատասխանությամբ և որակով: 

 

Օնլայն կարծիքներ

Google-ի վերին հորիզոնականներին հայտնվելը կարևոր է, բայց կա ևս մեկ հիմնական գործոն, որը որոշում է՝ մարդիկ կգնե՞ն ձեզնից, թե ոչ՝ օնլայն կարծիքները (reviews):Երբ հաճախորդները փորձում են որոշել՝ վստահե՞լ ձեզ, թե ոչ, նրանք հաճախ ուսումնասիրում են այլ մարդկանց կարծիքները, ովքեր արդեն գնել են ձեզնից: Դրական կարծիքները կարող են վստահություն առաջացնել կամ, հակառակը, քանդել այն:

 

Ահա թե ինչու է շատ կարևոր մատուցել հիանալի ծառայություն և խնդրել գոհ հաճախորդներին կարծիք թողնել: Որքան ավելի շատ դրական կարծիքներ հավաքեք, այնքան ավելի վստահելի տեսք կունենա ձեր բիզնեսը, և նոր հաճախորդները ավելի հավանական է, որ վստահեն ձեզ և գնում կատարեն: Հակառակը՝ բացասական կարծիքները կարող են վախեցնել հնարավոր գնորդներին, ուստի կարևոր է արագ արձագանքել ցանկացած խնդրին և բարձր չափանիշներ պահպանել: 

 

Կարո՞ղ են հաճախորդները վստահել Google-ին գնումների ժամանակ

Այո, հաճախորդները վստահում են Google-ին, երբ գնումներ են կատարում: Google-ի որոնման վերին արդյունքները հաճախ ձևավորում են, թե ինչպես են մարդիկ գնումներ կատարում, և դրա համար ձեր բիզնեսը պետք է հայտնվի այնտեղ: Անկախ նրանից, թե ներդրում եք կատարում PPC գովազդներում՝ անմիջական տեսանելիություն ստանալու համար, թե երկարաժամկետ SEO-ում՝ օրգանական աճի համար, ձեր նպատակը պետք է լինի`տեսանելի և վստահելի լինելը:


Եվ մի մոռացեք՝ երբ նրանք գտնեն ձեզ, հնարավոր հաճախորդները կկարդան ձեր մասին կարծիքները: Վստահության ստեղծումն ու պահպանումը չի ավարտվում Google-ի առաջին էջում հայտնվելով. այն շարունակվում է՝ ապահովելով հիանալի փորձ, որը կստիպի մարդկանց թողնել հիանալի կարծիքներ:


SEO ռազմավարության մեջ ջանքեր ներդնելով, արդյունավետ PPC արշավներ վարելով և դրական կարծիքներ խրախուսելով, դուք կարող եք համոզվել, որ երբ մարդիկ վստահում են Google-ին իրենց գնումների համար, նրանք կգտնեն և կվստահեն նաև ձեր բիզնեսին:


Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով