Categories
Բլոգ

5 փաստ մարքեթինգի մասին, որոնք դուք պետք է իմանաք

Մարքեթինգը հաճախորդների հետ արժեքներ ստեղծելու, տրամադրելու և կիսելու արվեստն ու գիտությունն է: Սա ցանկացած բիզնեսի ամենակարևոր կողմերից մեկն է, քանի որ այն օգնում է ներգրավել, պահպանել և բավարարել հաճախորդներին, ինչպես նաև հասնել կազմակերպության նպատակներին: Մարքեթինգը նույնպես անընդհատ զարգանում է, քանի որ դինամիկ և մրցակցային շուկայում ի հայտ են գալիս նոր տեխնոլոգիաներ, թրենդներ և մարտահրավերներ:

1. Մարքեթինգը նույնը չէ, ինչ գովազդը

Շատերը շփոթում են մարքեթինգը գովազդի հետ, բայց դրանք նույնը չեն: Գովազդը մարքեթինգի միայն մեկ բաղադրիչ է, որը տարբեր մեդիա ալիքների միջոցով ապրանքի, ծառայության կամ բրենդի վճարովի առաջխաղացում է: Մարքեթինգը, մյուս կողմից, ընդգրկում է գործունեության և ռազմավարությունների ավելի լայն շրջանակ, ինչպիսիք են մարքեթինգային հետազոտությունը, արտադրանքի զարգացումը, գնագոյացումը, բաշխումը, հաճախորդների սպասարկումը, հասարակայնության հետ կապերը և այլն: Մարքեթինգը հաճախորդներին արժեք ստեղծելու և տրամադրելու գործընթացն է, մինչդեռ գովազդը այդ արժեքը նրանց հասցնելու գործընթացն է:

2. Մարքեթինգի վրա ազդում են հոգեբանությունն ու սոցիոլոգիան

Մարքեթոլոգները օգտագործում են հոգեբանության և սոցիոլոգիայի գիտելիքները՝ արդյունավետ մարքեթինգային արշավներ մշակելու և իրականացնելու համար, որոնք դիմում են իրենց թիրախային լսարանի կարիքներին, ցանկություններին և հույզերին: Օրինակ՝ օգտագործում են գունային հոգեբանություն՝ ազդելու սպառողների ընկալման և տրամադրության վրա։

3. Մարքեթինգը հիմնված է տվյալների և վերլուծության վրա

Թվային դարաշրջանում մարքեթինգը դառնում է ավելի ու ավելի տվյալների վրա հիմնված և վերլուծական, քանի որ մարքեթոլոգները մուտք են գործում հսկայական քանակությամբ տեղեկատվություն և գործիքներ, որոնք օգնում են նրանց չափել և օպտիմալացնել իրենց մարքեթինգային ցուցանիշները:

4. Մարքեթինգի վրա ազդում են սոցիալական մեդիան և առցանց հարթակները

Սոցիալական մեդիան և առցանց հարթակները հեղափոխություն են մտցրել մարքեթինգի մեջ, քանի որ դրանք նոր հնարավորություններ և մարտահրավերներ են ստեղծել մարքեթոլոգների համար: Սոցիալական մեդիան և առցանց հարթակները մարքեթոլոգներին թույլ են տալիս հասնել և շփվել մեծ և բազմազան լսարանի հետ, ինչպես նաև հաճախորդներից ստանալ ակնթարթային արձագանքներ:

5. Մարքեթինգի վրա ազդում է էթիկական և սոցիալական պատասխանատվությունը

Մարքեթինգը նպատակ ունի ոչ միայն շահույթ ստանալ, այլև դրական ազդեցություն ունենալ հասարակության և շրջակա միջավայրի վրա: Մարքեթոլոգները պետք է հավատարիմ մնան իրենց մասնագիտության էթիկական սկզբունքներին և չափանիշներին, ինչպիսիք են ազնվությունը, անկողմնակալությունը, թափանցիկությունը և հարգանքը:

Սրանք ընդամենը մի քանի փաստեր են մարքեթինգի մասին, որոնք դուք պետք է իմանաք, քանի որ դրանք կարող են օգնել ձեզ հասկանալ և գնահատել մարքեթինգի կարևորությունն ու բարդությունը այսօրվա աշխարհում: