Categories
Բլոգ

Facebook մարքեթինգի 5 սխալներ, որոնցից պետք է խուսափել

Ամսական գրեթե 3 միլիարդ ակտիվ օգտատերեր ունենալով՝ Facebook-ը հզոր մարքեթինգային հարթակ է ամբողջ աշխարհում բիզնեսների համար: Այնուամենայնիվ, Facebook-ի մարքեթինգային հաջողությունը երաշխավորված չէ, և շատ ընկերություններ թույլ են տալիս ընդհանուր սխալներ, որոնք կարող են խաթարել նրանց ջանքերը:

1. Հստակ ռազմավարության բացակայություն:

Առանց հստակ սահմանված ծրագրի, ընկերությունները ռիսկի են դիմում ժամանակ և ռեսուրսներ ծախսել այնպիսի գործողությունների վրա, որոնք չեն համապատասխանում իրենց նպատակներին կամ չեն արձագանքում իրենց թիրախային լսարանին: Այս սխալից խուսափելու համար ընկերությունները պետք է կենտրոնանան հետևյալի վրա՝

  •  SWOT վերլուծության իրականացում:
  •  SMART նպատակների և խնդիրների սահմանում:
  •  Թիրախային լսարանի նույնականացում և բաժանում:
  •  Ճիշտ մարքեթինգային հարթակների և գործիքների ընտրություն:
  • Քոնթենթ օրացույցի ստեղծում և իրականացում:
2. Անտեսել լսարանի ներգրավվածությունը:

Լսարանի ներգրավվածությունը Facebook-ի հաջող մարքեթինգի հիմքն է: Այս կարևոր տարրի անտեսումը կարող է հանգեցնել վստահության և հավատարմության պակասի: Լսարանի ներգրավվածությունը խթանելու համար ընկերությունները պետք է՝

  • Արագ արձագանքեն մեկնաբանություններին և հաղորդագրություններին:
  • Հարցումներ անցկացնեն՝ լսարանին ներգրավելու համար:
  •  Անցկացնեն հարց ու պատասխանի միթինգներ կամ վեբինարներ՝ իրենց փորձը ցուցադրելու համար:
3. Վերլուծությունների չօգտագործում:

Վերլուծությունները անհրաժեշտ են Facebook-ի մարքեթիգային արշավների հաջողությունը գնահատելու համար: Բիզնեսները հաճախ սխալվում են՝ արդյունավետորեն չօգտագործելով այդ գործիքները: Դրանից խուսափելու համար պետք է՝

  •  Կարգավորել և օգտագործել Facebook pixel-ը հետևելու համար:
  • Օգտագործել Facebook Insights-ը էջերը վերլուծելու համար:
  • Օգտագործել վերլուծության այլ գործիքներ, օրինակ՝ Google Analytics:
4. Տեսողական քոնթենթի բացակայություն:

Վիզուալ քոնթենթը հզոր գործիք է Facebook-ում, սակայն ընկերությունները հաճախ անտեսում են դրա կարևորությունը: Բարձրորակ և համապատասխան վիզուալ քոնթենթի օգտագործումը կարող է մեծապես ազդել լսարանիի ներգրավվածության վրա: Գրավիչ տեսողական էֆեկտներ ստեղծելու համար՝

  • Օգտագործեք բարձրորակ պատկերներ, որոնք պարզ և արդիական են:
  •  Բարդ տեղեկատվությունը պարզեցնելու համար օգտագործեք ինֆոգրաֆիկա:
  • Օգտագործեք տեսանյութեր՝ դինամիկ և գրավիչ քոնթենթ ստեղծելու համար:
5. Հրապարակման ժամանակացույցի բացակայություն։

Հետևողականությունը կարևոր է Facebook-ում լսարանի ներգրավվածությունը պահպանելու համար: Անկանոն հրապարակումները կարող են հանգեցնել տեսանելիության և արդյունավետության նվազման: Հետևողական հրապարակման ռեժիմ սահմանելու համար պետք է՝

  • Ստեղծեք քոնթենթ օրացույց՝ ապագայի պլանավորման համար:
  • Որոշեք լավագույն ժամերը լսարանի առավելագույն տեսանելիության համար:
  • Ավտոմատացրեք պլանավորման գործիքների միջոցով ՝ հետևողականություն ապահովելու համար:
  • Տարբերակեք քոնթենթի տեսակները՝ լսարանին ներգրավելու համար:

Facebook-ի մարքեթինգի աշխարհում այս ընդհանուր սխալներից խուսափելը հաջողության հասնելու բանալին է: Իրականացնելով հստակ ռազմավարություն, առաջնահերթություն տալով լսարանի ներգրավմանը, օգտագործելով վերլուծություններ, տեսողական քոնթենթ և պահպանելով գրառումների հետևողական ժամանակացույց՝ ընկերությունները կարող են բարելավել իրենց մարքեթինգի արդյունավետությունը և հասնել իրենց նպատակներին: