Facebook մարքեթինգի 5 սխալներ, որոնցից պետք է խուսափել
Ամսական գրեթե 3 միլիարդ ակտիվ օգտատերեր ունենալով՝ Facebook-ը հզոր մարքեթինգային հարթակ է ամբողջ աշխարհում բիզնեսների համար: Այնուամենայնիվ, Facebook-ի մարքեթինգային հաջողությունը երաշխավորված չէ, և շատ ընկերություններ թույլ են տալիս ընդհանուր սխալներ, որոնք կարող են խաթարել նրանց ջանքերը:
1. Հստակ ռազմավարության բացակայություն:
Առանց հստակ սահմանված ծրագրի, ընկերությունները ռիսկի են դիմում ժամանակ և ռեսուրսներ ծախսել այնպիսի գործողությունների վրա, որոնք չեն համապատասխանում իրենց նպատակներին կամ չեն արձագանքում իրենց թիրախային լսարանին: Այս սխալից խուսափելու համար ընկերությունները պետք է կենտրոնանան հետևյալի վրա՝
- SWOT վերլուծության իրականացում:
- SMART նպատակների և խնդիրների սահմանում:
- Թիրախային լսարանի նույնականացում և բաժանում:
- Ճիշտ մարքեթինգային հարթակների և գործիքների ընտրություն:
- Քոնթենթ օրացույցի ստեղծում և իրականացում:
2. Անտեսել լսարանի ներգրավվածությունը:
Լսարանի ներգրավվածությունը Facebook-ի հաջող մարքեթինգի հիմքն է: Այս կարևոր տարրի անտեսումը կարող է հանգեցնել վստահության և հավատարմության պակասի: Լսարանի ներգրավվածությունը խթանելու համար ընկերությունները պետք է՝
- Արագ արձագանքեն մեկնաբանություններին և հաղորդագրություններին:
- Հարցումներ անցկացնեն՝ լսարանին ներգրավելու համար:
- Անցկացնեն հարց ու պատասխանի միթինգներ կամ վեբինարներ՝ իրենց փորձը ցուցադրելու համար:
3. Վերլուծությունների չօգտագործում:
Վերլուծությունները անհրաժեշտ են Facebook-ի մարքեթիգային արշավների հաջողությունը գնահատելու համար: Բիզնեսները հաճախ սխալվում են՝ արդյունավետորեն չօգտագործելով այդ գործիքները: Դրանից խուսափելու համար պետք է՝
- Կարգավորել և օգտագործել Facebook pixel-ը հետևելու համար:
- Օգտագործել Facebook Insights-ը էջերը վերլուծելու համար:
- Օգտագործել վերլուծության այլ գործիքներ, օրինակ՝ Google Analytics:
4. Տեսողական քոնթենթի բացակայություն:
Վիզուալ քոնթենթը հզոր գործիք է Facebook-ում, սակայն ընկերությունները հաճախ անտեսում են դրա կարևորությունը: Բարձրորակ և համապատասխան վիզուալ քոնթենթի օգտագործումը կարող է մեծապես ազդել լսարանիի ներգրավվածության վրա: Գրավիչ տեսողական էֆեկտներ ստեղծելու համար՝
- Օգտագործեք բարձրորակ պատկերներ, որոնք պարզ և արդիական են:
- Բարդ տեղեկատվությունը պարզեցնելու համար օգտագործեք ինֆոգրաֆիկա:
- Օգտագործեք տեսանյութեր՝ դինամիկ և գրավիչ քոնթենթ ստեղծելու համար:
5. Հրապարակման ժամանակացույցի բացակայություն։
Հետևողականությունը կարևոր է Facebook-ում լսարանի ներգրավվածությունը պահպանելու համար: Անկանոն հրապարակումները կարող են հանգեցնել տեսանելիության և արդյունավետության նվազման: Հետևողական հրապարակման ռեժիմ սահմանելու համար պետք է՝
- Ստեղծեք քոնթենթ օրացույց՝ ապագայի պլանավորման համար:
- Որոշեք լավագույն ժամերը լսարանի առավելագույն տեսանելիության համար:
- Ավտոմատացրեք պլանավորման գործիքների միջոցով ՝ հետևողականություն ապահովելու համար:
- Տարբերակեք քոնթենթի տեսակները՝ լսարանին ներգրավելու համար:
Facebook-ի մարքեթինգի աշխարհում այս ընդհանուր սխալներից խուսափելը հաջողության հասնելու բանալին է: Իրականացնելով հստակ ռազմավարություն, առաջնահերթություն տալով լսարանի ներգրավմանը, օգտագործելով վերլուծություններ, տեսողական քոնթենթ և պահպանելով գրառումների հետևողական ժամանակացույց՝ ընկերությունները կարող են բարելավել իրենց մարքեթինգի արդյունավետությունը և հասնել իրենց նպատակներին: