Categories
Blog

Արդյոք SMM-ը և Թվային Մարքեթինգը նու՞յնն են

Ժամանակակից թվային դարաշրջանում <<Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգ>> (SMM) և <<Թվային Մարքեթինգ>>(Digital Marketing) տերմինները հաճախ օգտագործվում են միմյանց փոխարինելով: Այնուամենայնիվ, կարևոր է հասկանալ, որ չնայած նրանք ունեն ընդհանրություններ, դրանք նույնը չեն: Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը (SMM) մասնավորապես վերաբերում է սոցիալական մեդիա հարթակներում իրականացվող մարքեթինգային ջանքերին, մինչդեռ թվային մարքեթինգն ընդգրկում է առցանց մարքեթինգի ավելի լայն շրջանակ:

Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգ (SMM)

Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը (SMM) դինամիկ և ազդեցիկ ռազմավարություն է, որը կենտրոնանում է սոցիալական մեդիա հարթակների միջոցով ապրանքների, ծառայությունների կամ բրենդների խթանման վրա: Այն օգտագործում է հսկայական հասանելիություն ՝ ներգրավելու այնպիսի հարթակներ, ինչպիսիք են Facebook-ը, Instagram-ը, TikTok-ը և այլն ՝ լսարանի հետ կապ հաստատելու և մարքեթինգային նպատակներին հասնելու համար:

Ահա SMM-ի հիմնական բաղադրիչները՝

  • Քոնթենթի ստեղծում և տարածում: SMM-ը ներառում է գրավիչ և համապատասխան քոնթենթի ստեղծում, որը հարմարեցված է հարթակին և լսարանին: Այս քոնթենթը կարող է ունենալ տարբեր ձևեր ՝ ներառյալ հաղորդագրություններ, նկարներ, տեսանյութեր, սթորիներ և ինֆոգրաֆիկա:
  • Լսարանի ներգրավում: Հաջող SMM-ը պահանջում է ակտիվ ներգրավվածություն հետևորդների հետ: Լսարանի կառավարումը ամրապնդում է հարաբերությունները, կառուցում է վստահություն և հավատարմություն:
  • Վճարովի գովազդ: SMM-ն օգտագործում է վճարովի գովազդի հնարավորությունները սոցիալական ցանցերի հարթակներում: Գովազդատուները կարող են բացահայտել հատուկ դեմոգրաֆիկական տվյալներ, հետաքրքրություններ և վարքագծեր՝ ցանկալի լսարանին արդյունավետորեն հասնելու համար:
  •  Վերլուծություններ։ Կատարողականի ցուցանիշների մոնիտորինգը կարևոր նշանակություն ունի: SMM մասնագետները վերլուծում են տվյալները, որոնք վերաբերում են հասանելիությանը, ներգրավվածությանը, կոնվերսիաներին և սեղմումների տեմպերին:
   Թվային Մարքեթինգ 

Թվային Մարքեթինգը վերաբերում է թվային խողովակներով իրականացվող մարքեթինգային գործունեությանը: Այս խողովակները օգտագործում են ինտերնետի և տեխնոլոգիայի ուժը՝ բիզնեսի և մարքեթինգային նպատակներին հասնելու համար:

Թվային Մարքեթինգի հիմնական բաղադրիչներն են՝

  • Որոնման հարթակների օպտիմալացում (SEO): SEO-ի նպատակն է բարձրացնել կայքի տեսանելիությունը որոնման հարթակներում, ինչպիսիք են Google-ը, Yandex-ը և Yahoo-ն: Այն ներառում է վեբ էջերի օպտիմալացում, քոնթենթի բարելավում և բարձրորակ հետադարձ կապի ստեղծում:
  • Քոնթենթ Մարքեթինգ: Քոնթենթ մարքեթինգը հիմնված է արժեքավոր, համապատասխան և հետևողական քոնթենթի ստեղծման վրա ՝ նպատակային լսարան ներգրավելու համար:
  • Էլ. փոստի Մարքեթինգ: Էլ. փոստի մարքեթինգը ներառում է էլեկտրոնային նամակների ուղարկում հաճախորդների ցուցակին: Դա lead-եր ձեռք բերելու, ապրանքներ խթանելու և հաճախորդների հետ հարաբերություններ հաստատելու արդյունավետ միջոց է:
  • Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգ (SMM): SMM-ը կենտրոնանում է սոցիալական մեդիա հարթակներում իրականացվող մարքեթինգային ջանքերի վրա:

  • Influencer Մարքեթինգ։ Influencer մարքեթինգը կարող է օգնել բրենդներին հասնել նոր և թիրախավորված լսարանի, կառուցել վստահություն և ունենալ օգտագործողի կողմից ստեղծված քոնթենթ։
  • Տվյալների վերլուծություն: Թվային մարքեթինգի մեջ անհրաժեշտ է տվյալների վերլուծությունը: Google Analytics-ի նման գործիքները արժեքավոր տեղեկություններ են տրամադրում օգտագործողի վարքագծի, կոնվերսիաների և արշավների արդյունավետության վերաբերյալ:

Այսպիսով, ակնհայտ է, որ չնայած սոցիալական մեդիա մարքեթինգը (SMM) և թվային մարքեթինգը նմանություններ ունեն, դրանք նույնը չեն: SMM-ը կարևոր դեր է խաղում թվային մարքեթինգում ՝ բրենդներին տրամադրելով լսարանի հետ ներգրավվածության, ապրանքների կամ ծառայությունների խթանման ուղիներ: Այնուամենայնիվ, կարևոր է հասկանալ, որ SMM-ը թվային մարքեթինգի մի մասնիկն է, իսկ թվային մարքեթինգն ընդգրկում է առցանց խողովակների և ռազմավարությունների ավելի լայն շրջանակ, որոնք դուրս են գալիս սոցիալական մեդիա հարթակներից: